• Advertisement

schema 10 km gezocht

Afbeelding

schema 10 km gezocht

Berichtdoor brigitte » Ma Jul 19, 2010 12:47

Ik loop nu nog een paar keer het 10 km schema met Evy en wil daarna verder om mijn tijd iets scherper te zetten. Ik zoek dus een schema voor max 3x per week lopen en een richttijd van ong. een uur. Ben op internet wel aan het zoeken geweest, maar zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand tips voor een goede site?
Ik overweeg ook de aanschaf van micoach of nikeplus, omdat ik de aanwijzingen tussendoor wel fijn vind. Maar dat moet ik nog eens even uitzoeken, hoewel micoach mijn voorkeur heeft omdat ik geen ipod heb en die dan ook nog moet aanschaffen.
verstand op nul en nadenken...
Gebruikers-avatar
brigitte
Brons
Brons

Re: schema 10 km gezocht

Berichtdoor Liesje » Ma Jul 19, 2010 21:55

Hier een enorme nike+ aanhangster.
Geweldige gadget, als mijn ipod leeg is ga ik pas lopen nadat die weer is
opgeladen, ga de deur niet uit zonder dat ding.

Echt helemaal leuk, echt waar.

Maaaaarrrrr, moet erbij zeggen dat ik naast mijn nike+ ook nog met een garmin met gps en een hartslagmeter
loop :D

Voor mij is de nike+ gewoon hardstikke leuk, voor erbij.
Leuk met de challenges meedoen enzo.

Mijn mening is dan ook, ga lekker voor die micoach, denk dat je daar meer aan hebt
dan alleen aan een nike+ op dit moment.
Afbeelding

Als Je Alles Geeft Verlies Je Niets
Gebruikers-avatar
Liesje
Ere Lid
Ere Lid

Berichtdoor karinvd » Ma Jul 19, 2010 23:18

En hier een enorrrrrmmme micoach aanhanger :-D . Ik vind het nadeel van nike+ dat je een ipod moet hebben. Maar, ik heb nooit een nike+ gebruikt dat moet ik er wel bij zeggen :-) Ook dat je er nike schoenen bij moet kopen vind ik irritant, hoewel ik heb begrepen dat je nu een dingetje hebt waarbij je ook de voetsensor van de nike+ aan een andere schoen kunt hangen. Enfin, steek je licht op een maak een keuze zou ik zeggen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
karinvd
Zilver
Zilver

Berichtdoor saskia » Wo Jul 21, 2010 19:42

ik loop ook met Nike+ en ik ben het met Liesje eens: het is hartstikke leuk om aan de challenges mee te doen, dat motiveert echt. Nike schoenen heb je niet nodig, ik heb de sensor ook op m'n schoen zitten. Daar zijn verschillende (heel goedkope) systemen voor te vinden.
Je krijgt alleen bij Nike niet echt instructies, alleen als je een workout download van bv Lance Armstrong oid.

succes met zoeken :D
Gebruikers-avatar
saskia
Goud
Goud

Terug naar Schema's