Boerenkool gember smoothie

door 19 apr, 2015Smoothies, Sportvoeding0 Reacties

Select 2024Select 2024

Boerenkool gember smootiheEen heerlijke frisse boerenkool gember smoothie voor na het hardlopen. Door de gember geeft het de frisse smaak en gember werkt ook nog eens ontstekingsremmend.

Voor ongeveer 4 porties.

Ingrediënten

  • 1 appel
  • 1 klein stukje gember (1 bij 1 cm)
  • 100 gram verse boerenkool
  • 500 ml verse appelsap
  • beetje gojibessen voor garnering (naar keuze)

Bereiding

  1. Haal het klokhuis uit de appel en snijd de appel in stukjes.
  2. Schil het stukjegember en snijd het in kleine stukjes.
  3. Doe dan de appelsap in een blender en vervolgens de stukjes appel, gember en de boerenkool.
  4. Laat de blender draaien totdat het een gladde mengsel is, schenk het in een glas en garneer met een beetje gojibessen.
Tags: Smoothies

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Aanbiedingen bij webshops

Lees ook

Hoe bevorder je herstel na een training?

Hoe bevorder je herstel na een training?

Hoe goed je voor je lichaam zorgt buiten het hardlopen, is net zo belangrijk als de kilometers die je aflegt. Te weinig rust vergroot het risico op blessures en overtraining. Je lichaam heeft namelijk de tijd nodig om te herstellen. Op de volgende...

Schrijf je in voor de RunningPlus nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en mis niks meer op het gebied van hardlopen!

You have Successfully Subscribed!