Boerenkool gember smoothie

door 19 apr, 2015Smoothies, Sportvoeding0 Reacties

Select 2024Select 2024

Boerenkool gember smootiheEen heerlijke frisse boerenkool gember smoothie voor na het hardlopen. Door de gember geeft het de frisse smaak en gember werkt ook nog eens ontstekingsremmend.

Voor ongeveer 4 porties.

Ingrediënten

  • 1 appel
  • 1 klein stukje gember (1 bij 1 cm)
  • 100 gram verse boerenkool
  • 500 ml verse appelsap
  • beetje gojibessen voor garnering (naar keuze)

Bereiding

  1. Haal het klokhuis uit de appel en snijd de appel in stukjes.
  2. Schil het stukjegember en snijd het in kleine stukjes.
  3. Doe dan de appelsap in een blender en vervolgens de stukjes appel, gember en de boerenkool.
  4. Laat de blender draaien totdat het een gladde mengsel is, schenk het in een glas en garneer met een beetje gojibessen.
Tags: Smoothies

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Yoga voor hardlopers
Aanbiedingen bij webshops

Lees ook

Hardlopers tussendoortje: Christmas smoothie

Hardlopers tussendoortje: Christmas smoothie

Als je aan Kerst denkt, dan denk je aan cranberries. Wat is er nou lekkerder om deze smoothie te drinken als je op Eerste en/of Tweede Kerstdag een rondje hebt hardgelopen. Fijne Kerst! Deze smoothie is voor ongeveer 1,5 liter. Ingrediënten ½...

Schrijf je in voor de RunningPlus nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en mis niks meer op het gebied van hardlopen!

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest