ASICS onthult wereldwijd een nieuwe campagne én identiteit. Met de campagne, I MOVE ME, wil het merk de hele wereld in beweging krijgen, stad voor stad. Met Londen als startschot, waar 4 augustus ook het IAAF WK atletiek start.
Het is één van de grootste ASICS campagnes van de afgelopen 25 jaar. De nieuwe merkidentiteit, ontwikkeld in samenwerking met Bruce Mau Design, is de belangrijkste update die ASICS sinds de introductie van het ASICS Spiral-logo in 1992 doorvoerde.
I MOVE ME: sport is voor iedereen
De nieuwe tagline I MOVE ME, die tevens symbool staat voor de nieuwe identiteit, verwijst naar de 70 jaar oude filosofie van ASICS. Het merk streeft altijd al naar een gezonde geest in een gezond lichaam, en stimuleert nu met I MOVE ME mensen van alle leeftijden en niveaus om te gaan sporten.
Treinticket of hardloopschoenen?
De I MOVE ME campagne ging gisteren van start in Londen. De campagnebeelden brengen de positieve invloed van sport en beweging op een krachtige manier in beeld. #IMoveLondon wil Londenaars inspireren om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur en om de wereld te ontdekken. Tijdens het WK Atletiek moedigt de campagne deelnemers bijvoorbeeld aan om hun treinticket in te wisselen voor een paar hardloopschoenen.
Grootste Flagship Store ter wereld
De lancering van de campagne valt samen met de opening van de grootste Flagship Store van ASICS ter wereld, in Regent Street in London op 2 augustus. In Amsterdam en Brussel werden de nieuwe Flagship Stores al eerder dit jaar geopend. Uniek aan de winkel in Londen is dat hier de vier ASICS-merken, ASICS, ASICS Tiger, Ontisuka Tiger en Haglöfs, voor het eerst allemaal onder een dak te vinden zijn.
0 reacties