Hoofdsponsor Mizuno en Rijksmuseum vieren doorgaan Amsterdam Marathon 2021 met geluksschoen

door 29 sep, 2021Kleding en schoenen, Schoenen0 Reacties

SportSport
Mizuno en Rijksmuseum vieren doorgaan TCS Amsterdam Marathon 2021 met geluksschoen

Hoofdsponsor Mizuno is enorm blij dat de 2021-editie van de TCS Amsterdam Marathon doorgaat. Het wordt op 17 oktober een hardloopfeest om nooit te vergeten. Om dat te vieren heeft Mizuno samen met Rijksmuseum een hardloopschoen ontworpen waarbij ze hun gezamenlijke binding met Japan eren. De schoen is verkrijgbaar tijdens het evenement.

Mizuno en Rijksmuseum willen een positieve boodschap brengen na een jaar van onzekerheid en vele uitdagingen. Leidraad zijn traditionele Japanse kimono’s uit het Rijksmuseum met patronen van kraanvogels die symbool staan voor een lang leven en geluk. Kraanvogels zijn in Japan erg geliefd en vaak te zien als motief op allerlei kunstvoorwerpen. Je vindt ze in gestileerde vorm terug op de hardloopschoen Wave Skyrise 2. Een heuse geluksschoen dus.

Mizuno is dit jaar voor de 22ste keer hoofdsponsor van de TCS Amsterdam Marathon, een van de grootste hardloopevenementen van Europa. Hij vindt plaats op 17 oktober 2021. Er zijn drie afstanden die je kunt lopen: 8k, halve marathon, hele marathon. Informatie: www.tcsamsterdammarathon.nlwww.rijksmuseum.nl en www.mizuno.com.

Mizuno Wave Skyrise 2

De Mizuno x Rijksmuseum Wave Skyrise 2 heeft ongekende demping en energieteruggave. Elke run voelt moeiteloos dankzij de Mizuno Wave-technologie en het responsieve ENERZY-foam in de zool. Het patroon op de hiel van de Wave Skyrise 2 heet Chidori wat in het Japans Duizend Vogels betekent. Het staat voor hier voor Senba-tsuru, een traditionele handeling waarbij duizend kraanvogels uit origamipapier worden gevouwen om een ​​wens uit te laten komen.

Informatie

De Mizuno is verkrijgbaar tijdens het evenement en bij running speciaalzaken voor de consumentenadviesprijs van € 139,95 (maar nu voor € 76,00 bij RunningDirect.nl) en Bol.com en in de shop van het Rijksmuseum.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook

Brooks lanceert de nieuwste update van Brooks Run Bra’s

Brooks lanceert de nieuwste update van Brooks Run Bra’s

Brooks Running, een wereldwijde marktleider op het gebied van prestatiegerichte hardloopkleding, accessoires en ervaringen, lanceert zijn vernieuwde collectie Brooks Run Bra’s. Met 40 jaar ervaring in het maken van sportbeha’s voor lopers, brengt...

PUMA lanceert nieuwe hardloopschoen: de ForeverRUN NITRO

PUMA lanceert nieuwe hardloopschoen: de ForeverRUN NITRO

Afgelopen week heeft PUMA een nieuwe hardloopschoen toegevoegd aan haar running assortiment, de ForeverRUN NITRO. Een nieuwe generatie hardloopschoen voor iedereen en elk niveau. De ForeverRUN NITRO bevat een unieke combinatie van demping met...

Hardlopen als nooit tevoren: HOKA lanceert de Rocket X 2

Hardlopen als nooit tevoren: HOKA lanceert de Rocket X 2

HOKA®, onderdeel van Deckers Brands (NYSE: DECK), lanceert met trots de gloednieuwe Rocket X 2, de meest geavanceerde hardloopschoen van het merk tot nu toe. De Rocket X 2 is gemaakt voor de meest competitieve, veeleisende runs op de weg en is...

Pin It on Pinterest