Brooks Running en Chiquita verlengen partnership met “Ready, Set Peel!”

door 19 aug, 2023Kleding en schoenen, Schoenen1 reactie

Black Friday week NL 2024Black Friday week NL 2024

In een partnerschap dat een gedeelde toewijding aan gezondheid, vitaliteit en actief leven viert, kondigen Chiquita en Brooks Running met trots de lancering van de “Ready, Set, Peel!” promotie aan. Na een succesvolle eerste samenwerking bundelen beide partijen opnieuw hun krachten om hardlopers van alle niveaus over de hele wereld te inspireren en motiveren bij het verbeteren van hun fitness reizen, terwijl het belang van goed afgeronde voeding en prestatiegerichte hardloopschoenen wordt benadrukt. Of je nu recreatief loopt, deelneemt aan weekend warrior of oefent in het zijn van een ontluikende atleet, Chiquita en Brooks Running schoenen dagen mensen in alle stadia uit om hun gezondheids- en fitnessdoelen naar een hoger niveau te tillen. Heerlijke Chiquita bananen zijn de ideale, natuurlijke energiebron voor snacks voor of na het sporten, terwijl Brooks Running schoenen zijn ontworpen om hardlopers te helpen langer, verder en beter te lopen. De combinatie van deze twee zorgt niet alleen voor een geweldige work-out, maar ook voor een gelukkige en gezonde tijd. Dus Ready, Set, Peel!

Naast een retail-activatie in groente- en fruitwinkels, supermarkten en gespecialiseerde hardloopspeciaalzaken, zullen Chiquita en Brooks de promotie ondersteunen via social media. “Het Run Happy Team, het influencerteam van Brooks deelt boeiende videocontent met hardlooptips, voedingstips (met name over het perfecte moment om bananen te eten) en nog veel meer.

Brooks Running en Chiquita verlengen partnership met "Ready, Set Peel!"

Wie de schoen past

De vernieuwing van het partnership tussen Chiquita en Brooks Running sluit aan bij de eerdere, succesvolle campagne tussen de twee merken. “A Match Made in Heaven”, aldus Jim Miles, Director Marketing EMEA van Brooks Running: “Bij Brooks geloven we dat hardlopen je leven beter en gelukkiger maakt. Aan het eind van elke run zijn mensen op een betere plek dan ze gestart zijn. De juiste voeding voor je hardlooprondje maakt hier deel van uit. Daarom zijn we verheugd om onze samenwerking met Chiquita uit te breiden. Een leuk merk dat perfect aansluit bij onze waarden. We hebben allebei een passie voor gezondheid en actief leven en we stimuleren allebei een bewuste levensstijl onder consumenten. Via onze multimarktcampagne in Nederland, België, Duitsland, Zweden en de VS, willen we hardlopers inspireren om de beste keuzes te maken tijdens het hardlopen als het gaat om voeding en energie krijgen.”

Marco Volpi, Chief Marketing Officer voor Chiquita Brands: “Bananen zijn de perfecte brandstof voor een actieve levensstijl. Onnodig te zeggen dat ze de nummer één bron van duurzame energie en voeding zijn onder hardlopers! Bij Chiquita zijn we ‘banana’s’ op hardlopen – een snelle en energieke sport, zeer effectief voor een gezonde en fitnessbewuste levensstijl. Daarom zijn we verheugd om opnieuw samen te werken met Brooks Running, om deze boodschap te blijven verspreiden. Wij geloven dat je alleen sneller kunt lopen, maar dat je samen verder kunt lopen.”

Over de actie

Er kan tot eind september deelgenomen worden aan de promotie. Details en informatie met name lokale promotieactiviteiten en voorwaarden zijn te vinden op www.chiquita.com/ready-set-peel. Geen tijd te verliezen: Ready, Set, Peel!

Tags: Brooks

1 Reactie

  1. Willy de Kramer

    Geweldige Aktie, Brooks en Chiquita! Go for the Best!

    Antwoord

Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook

Schrijf je in voor de RunningPlus nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en mis niks meer op het gebied van hardlopen!

You have Successfully Subscribed!