Brooks Running introduceert nieuwe, wereldwijde merkpositionering”Let’s Run There”

door 1 jun, 2024Hardloopnieuws0 Reacties

Select 2024Select 2024
Brooks Running Let's Run There

Brooks Running heeft een nieuw wereldwijd merkplatform gelanceerd, “Let’s Run There,” om de energie in mensen die hardlopen aan te wakkeren en ze naar een plek te brengen waar ze zich levendiger voelen. De vernieuwing van het merk en de nieuwe uiting is ontworpen om Brooks’ verbondenheid met hardlopers voort te zetten en tegelijkertijd het gesprek met de grotere actieve gemeenschap te verdiepen.

Brooks vergroot en viert de kracht van het hardlopen en nodigt iedereen uit om zijn eigen bestemming, of “There”, te bereiken in welke vorm dan ook – een finishlijn, een nieuw vooruitzicht of een gevoel – waarbij de unieke individuele mogelijkheden en doelen worden benadrukt.

“We zagen kansen om de manier waarop Brooks met mensen omgaat te evolueren via verschillende fysieke ervaringen die rekening houden met een meer holistische versie van wellness en tegelijkertijd nieuwe mensen en frisse perspectieven verwelkomen bij het merk”, zegt Jim Miles, directeur marketing EMEA bij Brooks. “Let’s Run There is de verwezenlijking van Brooks’ missie om iedereen te inspireren hun eigen pad te volgen. Wij hebben wat ze nodig hebben om op hun reis gesteund te worden, en onderweg begeleidt te worden.”

Let’s Run There omarmt een volgende stap in Brooks’ veelzijdige benadering van de hardloop- en prestatiecategorieën, aangezien de opvattingen van consumenten over gezondheid en welzijn voortdurend evolueren en veranderen. In een wereldwijd gezondheidsonderzoek1 gaf 66% van de respondenten aan dat mentale, fysieke en sociale gezondheid allemaal componenten zijn van hoe zij gezondheid benaderen en definiëren, terwijl slechts 1% van de respondenten aangaf dat ze gezondheid alleen als fysiek ervaren. Let’s Run There speelt in op de brede hoeveelheid emoties die gepaard gaan met hardlopen en beweging en maakt deel uit van een diepgaand begrip van wat mensen inspireert om te bewegen. De vernieuwde merkpositionering en -uitdrukking weerspiegelen Brooks’ toewijding aan het creëren van innovatieve uitrusting en ervaringen die bedoeld zijn om iedereen te helpen de energie in zichzelf te ontdekken en nieuwe niveaus van persoonlijke groei te bereiken.

Run Happy leeft voort in DNA 

Met Let’s Run There bouwt Brooks voort op de energie die te vinden is in de langlopende ‘Run Happy’-mantra van het merk, die zich destijds al onderscheidde van de traditionele focus in de industrie, die voornamelijk op de functionaliteit van het hardlopen lag. Run Happy, voor het eerst verschenen in een campagne in 1999 en sinds 2009 de tagline van Brooks, zal altijd een speciale energie zijn die in het DNA en de cultuur van Brooks een constante blijft.

Het doel van Brooks om iedereen te inspireren om te hardlopen, blijft hetzelfde met de lancering hetzelfde. Sinds de oprichting in 1914 is Brooks voortdurend bezig geweest om te begrijpen hoe mensen bewegen. De specialisten van Brooks bestuderen het bewegingstraject vanaf de voet tot aan de knie en de heup om diepgaande kennis op te doen van de mechanismen van het lichaam. Zo ontwerpen ze prestatiegerichte hardloopuitrusting waarmee iedereen die actief is, kan beginnen aan of vooruitgang kan boeken op zijn of haar unieke reis naar de bestemming die hij of zij voor ogen heeft.

Uitrol direct van start

Brooks lanceert een grootschalige, wereldwijde marketingcampagne voor Let’s Run There met als doel de eerste keuze te zijn voor hardlopers en actieve mensen.

Let’s Run There wordt gecombineerd met een opgefriste merkuitstraling, met updates aan het Brooks logo, kleurenpalet, geluid, typografie en meer, evenals vernieuwde graphics en beelden ondersteund door belangrijke storytelling van beroemde partners, ambassadeurs en Brooks atleten. In de komende weken kunnen klanten de nieuwe huisstijl verwachten in de producten, sociale media en op de website van Brooks. Deze kenmerken van het nieuwe platform omvatten Brooks’ unieke positionering in het hardlooplandschap en visie voor de toekomst van de sport en zorgen voor een samenhangende en impactvolle ervaring voor een wereldwijd publiek.

Tags: Brooks

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Aanbiedingen bij webshops

Lees ook

Zeer geslaagde 11e editie van de Meppel City Run

Zeer geslaagde 11e editie van de Meppel City Run

Op zondag 26 mei vond de 11e editie van de Scania Meppel City Run eindelijk plaats. Na maanden van voorbereiding stonden meer dan 150 vrijwilligers klaar om het uitverkochte evenement tot een succes te maken. Het stralende weer bracht...

EK Atletiek Rome: programma loopnummers dag 1

EK Atletiek Rome: programma loopnummers dag 1

Morgen beginnen de EK Atletiek in Rome. Met TeamNL in de finale van de 4x400 meter estafette (mix) en Maureen Koster in de finale van de 5.000 meter. Verder komen Nadine Visser en Maayke Tjin A-Lim uit op de 100 meter horden. Mark Heiden, Job...

Schrijf je in voor de RunningPlus nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en mis niks meer op het gebied van hardlopen!

You have Successfully Subscribed!